Kızlar selam bı arkadaşım 4 gün gecikmeden sonra beta baktırdı bugün ve değeri 5111 çıktı. 4 güne göre yüksek olduğu için ikiz olma ihtimalini konuştuk. Bir ay önce de kürtaj oldu saliksiz gebelikten dolayı. Bu değer normal değil mi ya da yüksek olmasının bı zararı varmıdır acaba tecrubeliler varsa acil cevaplayabilir mi. ?