Eylulpera teşekkür ederim. Benimde genetik teste sıkıntı çıkmadı çok şükür. Şimdi coraspin başladık. Hamile kalırsam iğneye başlanacak. Ben ilk kürtajdan sonra dr söyledim kan pıhtılaşmasımı var acaba diye sanmıyorum teste gerek yok dedi. Keşke o zaman yaptırsaydım. Kısmet degilmiş.