Sennu B12 im düşük diye iğne verdi sağlık ocağı haftada bir kez oluyorum kullanıp faydasını gördünüz mü ?
Sennu Kumral60 2 günde bir kaçıncı haftandaydın ? 22 haftalık olduğum için doktorum haftada biri önerdi bana da
Tgbatem Bende 3 Günde 1 oldum iğne en etkilisiymiş kan tahlilini Pazartesi yaptırıcam ihmal etme b12 çok önemli