sehrengiz_8 Kızlar idrar yolu iltihabının göstergesi mi idrar tahlilinde referans aralığı 0-5 iken benim 12 çıkmış size idrar yolu enfeksiyonu için böyle bir tanı mı kondu ya da bakterisi yüksek çıkanlar ne gibi önlemler alındı
gamzecgr sehrengiz_8 ilaç kullanıcak kadar yüksek çıkmamış bile bol su ile atarsınız ya da doktorunuz tek kullanımlık şase verir.Yenilememesi için tek yol bol sunsık tuvalet bu şekilde 33 haftaligiz hiç olmadım
Gamzegkhnn sehrengiz_8 benimde 6,8 çıktı ama doktorum ısrarla birsey yapmıyor sebebini bilmiyorum normal diyor. Antibiyotik içeyim dedim aksef ismi onuda içirtmedi:/ nioil yağı aldım o biraz iyi geldi ama geçirmedi tabi yine de
Umtszmom sehrengiz_8 benim de 9 çıktı bakteri var tek kullanımlık şase verdi içtim umarım düzelmiştir bir daha olmaz çok yüksek değil değerlerimiz ben bi de dut kurusu çayı içiyorum bir kaç gündür
sehrengiz_8 gamzecgr normalde hiç böyle bir sorunum yoktu tatile gidip geldim büyük ihtimalle orada kaptım tahlil yaptırmayınca da anlamadım gebelik tahlilleri ile birlikte doktorum istemiş ben de sonucu göstermeyi unuttum yeni hastane sistemine girdiğimde gördüm
sehrengiz_8 Pamuk ben çalıştığım için tahlil sonucumu göstermeyi tamamen unutmuşum.. yeni bir bakayım sonuçlara dedim ve böyle gördüm teşekkür ederim
Tuba6161 Bana da enfeksiyon var dedi antibiyotik başladı erken doğuma sebep olabilir dedi bebeğe geçebilir dedi ilaca başladık
sehrengiz_8 Tuba6161 Umtszmom Yazmelegi_ gocebeanne çok teşekkür ederim herkese içimi rahatlattınız yarın da sonuçları göstermek için doktoruma başvuracağım
gocebeanne sehrengiz_8 benim baya yüksek çıkmıştı tek kullanımlık bir şey verdi 2 hafta sonra tahlilim tertemizdi bu arada günde 3 litre su içtim
Yaseminnny Benim de 55 cikmisti lökosit 700lerdeydi şase verdi fitil verdi bir de steril bir sekilde tekrsr test istedi düşmüştü ama yine de hep 6 civari bende de aylardir böyle hic düşmüyor doktorlar sorun yok diyor
miniskesi sehrengiz_8 benim 10 çıktı doktorum tek kullanımlık ilaç verdi ama öncesinde yine böyle düşüktü su iç bol bol tekrar bakalım dedi yine 10 çıkınca urocare verdi. siz doktora gidene kadar günlük su miktarınızı artırın kendi kendine geçer belki