Melikekl Kızlar gebeliğimin başında yaşamadığım bulantıyı yaşıyorum bi kaç gündür normal midir ya burnuma herşey kokar oldu
Temmuzmucizesi26 Melikekl bende bu haftalrda başlamıştım evde duran çöp kutusundan nefret edersim buzdolabı kokusuna hele tahammül edemezdim 🥲 17. Haftadayım koku hassasiyeti biraz azaldı diyebilirim
Mirach Melikekl benimde 2. Gebeliğim 13 hafta 3 günlüğüz aynen öyle . Mide yanması bulantıları ekşimeleri var maalesef. İlkinde hiç yoktu nerdeyse ama bu fena. Doktoruna sorarak prilam kullanabilirsin ben yatarken 2 tane içiyorum biraz olsun hafifletiyor beni:)
yesildeniz Çok normal bende 16. Haftadayım ılk baslarda hiç yokken 2 haftadır ara ara çok bulantım oluyor
yesildeniz Yani hormonlar tamamen , her hamilelikte farklı reaksiyonlar oluyor içinizi ferah tutun. Çok şikayetiniz varsa doktora söyleyin bana mide bulantısı için ilaç verdi.