EbruMD Ankara-58 1 ay önce kurdum her işimi bitirdim doğumdan sonra eve gelip keyifle bebeğimle ilgilendim sadece
ASE6154 Ankara-58 ben odasını yapmıştı son hafta bebek odası takımı almıştık, ekstra beşik almadım küçük bir salıncak aldım onuda salona koydum çünkü bir süre salonda yattım
Birsen56 İlk beneğüme hazırlamıştım şimdikilere doğumdan sonra düşünüyom erken olma ihtimaleri var küvez derken kurmak istemiyom şimdilik
Begovicka Ankara-58 ya bunlar nasil dusunceler ya, ne ilgisi varrrrrr!!! Insanlar sacmaliyor, caniniz nasil istiyorsa oyle yapmalisiniz bence
Ankara-58 Temmuzmucizesi26 bizim koyacak yer yok odanın köşesinde duruyo cnm sıkılıyor kalabalık diğer çocuğum üstüne çıkıp çıkıp aşağı atliyo
teachermom1 Ankara-58 17. Haftadan beri kurulu. Oda da yapmadığım için benim yatağımın tam karşısında duruyor. Beşiğine bakıyorum, oyuncak koyuyorum içine. 🙃