Ramzi teorisine göre cinsiyet doğru çıkanlar var mı
Benim çıktı nub teoriside doğru çıktı
ipeklinaismom o nasıl oluyor
Tamamen yalan. Bebeğim sol yumurtamda oğlum olacak. Yengemin sağdaydı kızı oldu 😊