yesildeniz Kızlar selam, nasıl gidiyor hamileliğiniz? Benim bu aralar kasıklarım ağrıyor geceleri. Bide hormonlardan mıdır bilmiyorum, ruh halim çok değişken 🤪😇
Mbbenli yesildeniz selam 👋🏻 bende Nisan annesi olacağım inşallah 🙏 bulantım azaldı, göbüş çıkmaya başladı. Yürüyüş yapmaya çalışıyorum günlük yarım saat ☺️ ruh hali karışık 😂
Nassude yesildeniz 😄bendede var belirsiz duygu halleri kasık nadiren ağrıyor ama çok şükür ya kavuşmak istiyoruz artıkk ilk gebeliğim 🩷
Birsen56 Benim gebeliğimde nisan sonu drum dedi ama 2iz gebelik riskli olur ne zaman gelecekleri beli değil 19 haftayız dü den beri yorgunluk halsizlik var üstümde mide bulantılarım yeni geçmişti dünden beri hiç kesilmedi bulantım ne yesem nafile
yesildeniz Birsen56 evet benimde bu aralar başladı ya bulantım öncesinde yoktu çok enteresan:) kız mı sizin erkek mi bebiş
Birsen56 yesildeniz ben zaten 3ayım bitene kadar gece gündüz kusmalarım vardı hafiflemişti hata gçmişti 3 gündür tekrar başaldı 1kız 1 erkek bekliyorım sağlıkla kucağımıza da alsak başka 1 şey istemiyorum benim 2iz gebelik canım
FK33 Benm de bazen kasık taraflarında bacakların birleştgı yerde degişik bi agrı oluyor. Bu 2. Gebelıgım oldgu ıcın tedırgın olmuorm artık 😊 cunku rahım buyuyor ve baskı yapıyor bebiş. Artı kasılmalarım da var bıkac haftadr. Magnezyuma baslıcam galıba. Sodayla olacak iş degıl
annee-adayiii Merhaba annişler 😍 bende 19+2 yim . Benim de gece sol yana yattığım için sabah sol bacagım felç oluyor gibi saatlerce ağrıyor😌 siz nasıl uyuyorsunuz 🙃
Baharatajanova Bende 21+1 oldum Nisan başı yada Mart sonu gibi olacak doğum. Şimdilik herşey yolunda çok şükür. Cinsiyetimiz erkek 💙 bu çarşamba detaylı ultrason var biraz heyecanlıyız o yüzden. İnşallah bişey çıkmaz 🙏dua edin
SevosSevos Bende 17+5 haftalık hamileyim. Bulantılar, kasık ağrıları,bel agrilari oldukça fazla. Rabbim hepimize sağ salim evladimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰