Aynı durumu yaşıyorum. 32 haftalığım. Uyuzsa mutlaka eşinize veya size yakın olanlara geçermiş. Cildiyeciye gittim kan testlerim çıkana kadar pupp diye bir rahatsızlık var gebelik ürtikeri size ve bebeğe bir zararı yok krem verildi ancak kullanamadan kan sonuçlarım çıktı kolestaz olmuşum. Şimdi ursabay başlandı tedavi altına alınmazsa uzun vadede anneye kısa vadede bebğe zarar veren gebeliğin son aylarında saha sık rastlanan bir rahatsızlık mutlaka doktorunuza danışın benimde önce sadece geceleri artıyordu sonra gündüzlerede geçti her yerimi kanattım tüp bebekle ikizlere gebeyim zaten erken doğum riskim varken bide bu çıktı. Şimdiden geçmiş olsun umarım en masumu gebelik ürtikeri geçiriyosunuzdur🤲🏻