Doğum belirtileriniz neler kızlar bende pek bisi yok 2ci gebeligim ilkini hatirlamiyorum valla sadece suyum gelmisti sabah 8 de aksam 8 oldu sanci yok suni sancı ile kesi atilarak 3 saatte dogurdum bunda sırt agrim cogaldi fakat akintim sulu geliyor yani akinti sümüksü ama ilaveten su gibi bisi de geliyor dün kontrolüm vardi doktor hersey normal bebek ne zaman isterse o gunu beklicez diyor