Yaprakdokumuseverr _Annemmm4 bende 12+4 üm en eğlenceli kısım son aylar gibi 😅 doğum telaşı güzel oluyor
Aysemm44 _Annemmm4 Ben yeni 12 girdim gelde bana sor o 12 haftaya girene kdr neler çektim 😂😂insan tekme hissetmeyince kafayı yiyor acaba bişey mi var diye
Esracmmm _Annemmm4 38. Haftadan selam ağrılar bi türlü gelmeyen bebek mide bulantısı neden bilmiyorum gerçekten dayanılmaz olmaya başladı
Diririiririm Bizim de ilk trimester bitti çooook hızlı geçiyor zaman 🥲 alışverişlere başladınız mı ☺️
sedanur4004 _Annemmm4 12+2 olduk şükür ☺ 2. Trimestıra az kaldı Mide bulantılarımn geçmesini bekliyorum heyecanla 😀