Bebeklerim1228 Smyklkc yani benim ilk gebeliğimi doktorum 9 haftalıklen bildi erkek dedi oğlum oldu şuan başka doktora gidiyorum bunu da 16 haftalıkken öğrendim kızım olucak nasipse 🙏🏼 Sizinde 16 da net belli olur
Zeynep1216  Teyzoşlar 12. Haftadan sizce bizim cinsiyetimiz nedir :)