Mrvakyoll88 doktorunuz veriyorsa mutlaka kullanmanız gerek.hele ilk 3 ay enfeksiyonunuz varsa antibiyotik kullanmazsanız bebeğin gelişimi için zararı var ve düşük tehlikesi var.ben 6 haftalık hamileyken dişim apse yaptığı için iki kutu 1000 er mg lik agumentin antibiyotik kullanmıştım.emin olun enfeksiyon çok daha zararli