annemsii Selam kızlar bu hastaneye giden varmı memnun musunuz doğum yapan varmı tecrübelerinizi paylaşır mısınız
sevgigorgell İlk doğumumu kanunide yapmıştım 2016 senesinde ben çok memnun kaldım doktorundan ebesine kadar 😊 2019 ikinci kızım için gittim ama sevk olmak zorunda kaldım yer yoktu ikinciyi bile orda düşünmüştüm nasip olmadı şuan nasıldır bilmiyorum