Seguemka ya ben kullandım erimemis inmiş aşağıya lavaboya gittim su değdi ister istemez bişey olur mu kaşınıyor yanıyor yada ben panikledihim için bilmiyorum napicam bir şey olur mu. Olmadı bu fitil yapamadım ben delircem kaldı orda Allah’ın cezası erimiyor da ne zaman erir bu , ya orda kalırsa oylece