Tam bebeğim doğdu çok şükür dedim ve kanında enfeksiyon çıktığı için yoğun bakıma aldılar..
Tek şansım yanına beni almaları, şimdi yanımda karşımda❤️🥹 benim yanımda ilaçları yapılıyor
Ama hem sezeryanlıyım hem ilk bebeğim çok bilgisizim bu yüzden de aşırı yorgunum😔
Dua eder misiniz bi an önce çıkalım sağlıkla evimize gidelim🤲