Spiral i cikartali 2 3 ay oldu 2 kere adet gordum ama cikardigimdan beri karnimda bi sislik var kasik agrisi yasiyorum ama adette goruyorum nedndir ya cocuk isteidgim icin cikarttim kadin dogum doktoruna gidicem bu ay kadik agrisi belki iltihap vardir bilemiyorum ya