seweyt bunun markası ne, dün regl olacaktim olmadım o kadar çok negatif gördüm ki gidip test almaya ya da kan vermeye çok korkuyorum.beyaz bir akıntım var, kasık ağrım var ama daha önce de gecikmişti. Catlamayan yumurta kist olmuş demislerdi. İlaçla regl olmuştum o zaman. Yine aynı şey olacak diye korkuyorum Dr a gitmeye.dayanamayip alacak olursam bundan alayım bari ismini söyleyebilir misin