Cgla123 Merhaba kızlar.ben bu ay klomen kullandim en son kontrole gittiğimde 3 yumurta oluştu 13mm 15mm ve 21 mm ama döl yatağım tam istenilen büyüklüğe gelmemis benim gibi olan varmi aranızda acaba.
YesimAykut Cgla123 bende klomen kullandım bu ay canım adetimin 9.gününde 13mm di, ama bana doktor rahim için bişey demedi çatlatma iğnesinden 1 gün sonra progestan fitil kullanırsan kalınlaşır bence rahmin 🤗 hayırlısı olsun hakkımızda
esos222- Bende kullandim klomen tup bebek tedavimde gunde 3 tne yumurtami cogaltti ve 15.16.18 ml diler