Ilkyeroglu ben gebelik öncesi ve ilk 3 ay elenatal 1 içtim, 3.aydan itibaren elenatal 2ye geçtim şu anda 8.aydayım doğuma 1 ay kaldı hala içiyorum 53le hamile kalmıştım şimdi 60kiloyum bebişde 2400 haftasıyla uyumlu öyle ekstra kilo alma verme durumum olmadı, doğumdan sonrada elenatal 3e devam edeceğim