28.haftadan sonra doktorum suyumun normalden fazla olduğunu,bebeğimin bol miktarda idrar bıraktığını söyledi.Şeker diyeti uygulamamı yoksa suyumun erken gelebileceğini söyledi.Benim durumda olan var mı nasıl dikkat ediyorsunuz? Şimdi 35.haftayım hala aynısını söylüyor.