Zseda bez stok yapılmamalı. 1 numara bez 200 küsür kadar gitti bizde. Sonra 2 numaraya geçmiştik ama daha önceki posttu sanırım tam hatırlamıyorum yazmıştım. Bebeğim 3 aylık ve 6 numara kullanıyoruz. Belden oluyor ama bacakları sıkıyodu cunku bebeğimin bacakları kalın. Yani demem o ki numara ve marka olayı bebeğe göre değişiyor. Bence ilk etapta bir markadan 100 tane falan alınıp denenmeli pişik yapıyor mu vs diye ondan sonra alırsın devamını