Kızlar 39+1 haftalık hamileyim 10dk bir karnım kasılıyor 2 gündürde nokta kadar kan geliyor doktora sorduğumda rahim ağzı yumuşamış bebekte çok aşşağıda dedi bu kasılma ve sancı aynı şeymi sizce hastaneye gitmelimiyim yoksa 5dk düşmesinimi bekleyeyim