miray_85 ya bünyeden bünyeye değişiyor bence bende ilk gebeligimde agrı dışında bir şey olmadı ama bu gebeligimde kolum kıpkırmızı oldu ve normalinden fazla şişti agrısı ayrı bir şey ama 3 4 güne birşey kalmadı tabi hemşire hassasınız demekki dedi bir de ne hikmetse onun ertesi günü yerimden kalkamayacak şekilde hastalanır gibi oldum herkeste farklı seyreder tabi