Benim bebeğimin ki evde duruyor, benim göbek bağım oeceteye sarılı evde duruyormuş halam temizlik yaparken çöpe atmış, çöpçü değil diş hekimiyim bence alakası yok😂😂 tek akımı kurcalayan insana ait bir parça olduğu için toprakla buluşması gerekiyor diyenler var belki gömerim kararsızım