1fatma_nurr Kızlar kan sulandirici iğneleri nasil vuruyorsunuz iğneyi bı tik geri cekip kan gelmiyorsa vur dedi bize doktor sizler nasi yapiyorsunuz
Kediannesi1 1fatma_nurr ben hiç kan kontrolü yapmadan vuruldum ama iğneyi geri çek derken pistonu çek diyordur onu bir sağlıkçıya sorun size göstersin
Mia0121 1fatma_nurr iğneyi bir iki damla sıkıp havasını alıyorum kolun kas kısmını sıkıp dik bi şekilde batırıp yavaşça ilacı sıkıyorum kolu bırakıp iğneyi çekiyorum ama kan kontrolü yap falan demediler hiç
1fatma_nurr Peki sizin de xok yanıyormi benim başta baya yanıyordu şimdi ya ben alıştım normal yakıyor hemen geçiyor