Ylzsvnk 2 saat aralıklarla yapıp hafif silik gördükten sonra gidip kan verdim ve negatif çıktı değer 1.6 yeni mi yükselmeye başlıyor olabilir
Polenmom Ylzsvnk niye bu kadar erken ? Henüz 9 gün var olsa da çıkma ihtimali çok düşük boşuna kendinizi strese sokuyorsunuz.
Merist Ylzsvnk bende senin gibi 9 gün kala 1,99 çıktı 2 gün sonra 29 çıktı pazartesi tekrar kan vereceğim adet günümün geçmesini bekliyorum
Ylzsvnk Polenmom çünkü yumurtlama takibi yaptım bugün 12 inci gün regl 9 gün var ama yumurtlama günü olalı 12 gğn oldu
Polenmom Ylzsvnk onunla alakası yok bu kadar erken çıkma ihtimali aşırı düşük üstelik uzman görüşleri de bu yönde.
Polenmom Ylzsvnk ayy pardon tamamen diğer post ile karışırmışım günü gelmeden test yapmayla alakalı 🙊