Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak bu gün doktor kontrolüm vardi ve gittik 12+2 yim normalde oğlumda iken cinsiyeti ni 12 haftada öğrendim ama bu bebeğim de bana dediki ogrenemeyiz ama bakacağım dedi baktı ve dedi gosterdi özel böylesi yerinden dedi bak kemik çıkıntısı yok dedi sonra masaya oturdum ve dediki ben kız hissediyorum dedi ve bu arada doktorum oğlumda da gittiğim sürekli gittiğim doktorum aşırı memnunum doktorum dan sadece size sorum cinsiyeti anladı için mi böyle dedi bende dedim hicam oğlum da 12 haftada öğrendim dedim o erkek onda öğrenir sin dedi birde bana