Sevban Ben antidepresan kullaniyorum ama hamileyim suanda yeni biraktim ama biraz duygusallastim mutsuzluk oldu gibi hamileyken antidepresan kullanan oldumu ??
2lokummannesiii Sevban hamileyken kullanılmıyor. En iyi pskiyatrlara gittim asla istemiyorlar. Emzirirkende öyle. Her türlü süte geçiyor ya da gebeyken de bebeğe geçiyor. Benim 2.gebeliğim öğrendiğim an bıraktım ki 4 haftalık öğrendim hemen belli oluyor benim gebeliklerim. Kesince bi 10 gün çok zordu. Baş dönmesi dengede kalamama yoksunluk ağlama iştahsızlık bulantı hepsini yaşadım ayakta duramıyordum ki hafifti ilacım ona rağmen etkiledi beni. Bünye alışıyor sonuçta. Kötü olmaya alışacaksınız zamanla. Geçiyor. Evlat için katlanmak zorundayız. Uzun süre mutsuz olacaksınız sinir de oluyor tabi. Sadece belki pasiflora önerir doktorunuz baş edemezseniz ama onu dahi içmeyin.
Esule Sevban ben bebeğimi öğrendiğimde 6haftalıktı.hemen ilacı kestim. Normalde direk bırakmak doğru değil tabi ama mecburen bıraktım. İllaki yan etkileri oldu alışmaya çalışıyorum 🙄
Esule Sevban kullandığınız ilacın dozajı yüksek mi? Doktorunuza danışın mutlaka. Bir de imkanınız varsa psiko destek alabilirsiniz..
NovaVina_ Benim doktorum gebe kalmadan 1 ay öncesine kadar kesmem gerektigini söylemisti ve bıraktım. İlactan ilaca gore degisiyordur. Bence psikiyatrist’e ya da dogum doktorunuza sorun.
ParodiMom Panik atak ve ankisiyete için paxera kullanırken hamile kaldım öğrendiğimde 7 haftalıkti doktorumu aradım hemen kes kötü olduğunda gel dedi o gün bıraktım evet yoksunluk belirtileri hormonlar derken bir hayli zorlandım ama atlattım eğer gerçekten mücadele etmek zor geliyorsa evet kullanılan ilaç grupları var doktora gidip alabilirsiniz
Sevban Allah im hepimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah piskolojik ruhsal hastalıklardan korusun hiç görmemişe çevirsin yüce rabbim o herşeyi en iyi bilendir 🤲
Sabrusebat Hamile kalmadan 3 ay önce bıraktım yine de hamilelik sürecinde zorladı, hormonlar vs zor bir dönem gebelik, Allah yardımcımız olsun