Seher1234seher Kızlar merhaba ben Haziran ayında kürtaj oldum doktor üç ay korunmamızı söyledi bizde üç ay korunduk.Son üç aydır da bebek istiyoruz deniyoruz ama olmuyor.Bu durumu yaşayan oldu mu .
Ozge56 Seher1234seher olur canım kurtajdan sonra rahim toplanması uzun süre bilir birde yumurtlama farklı olabilir birazdaha bekle bence denemeye devam et olur
Ceku00 Seher1234seher ben de Nisan ayında kürtaj oldum iki aydır deniyoruz henüz olmadı. 3 ay uzun bir süre değil bence için rahat edecekse bir doktor kontrolüne gidebilirsin
Gamzelimmm_4 Seher1234seher bende 2 bucuk aylikken kalbi durdu kurtaj oldum kurtaj sonrasi korun korunma bisi demedi. Kanamam bittiktwn sonra hic korunmadim kurtajdan 2 hafta sonra hamile kalmistim. Baska bi arkadasimada 6 ay korun demisti onlarinda 1 sene bebegi olmamisti
karansmom_ Seher1234seher geçen sene ekim ayında kürtaj oldum. Ocakta korunmayı bıraktım ve temmuzda tekrar hamile kaldım. Rahim kendini toparlama sürecine giriyor stres yapmadan devam etmelisiniz
Seher1234seher Ozge56 psikolojim bozuldu canım iki aylık hamile idim.kalp atışı oluşmadı kürtaj oldum doktorun dediğini dinledim üç ay korundum adı üç aydır da olmuyor 😔
Seher1234seher Gamzelimmm_4 ben doktoru dinledim korundum canimm .Genelde kürtajdan sonra hemen hamile kalmak daha sağlıklı imiş daha sağlıklı bir gevleik yaşıyormuşuz .Peki o arkadaşının bir sene bebeği olmayınca bir seneden sonra bebeği oldu mu canım hamile kaldı mi
esra34_ Gamzelimmm_4 benimde 8+4gebeliğimd kalp atışı olmadı için kürtaj oldum 6 korunmasız ilişkiye rağmen olmadı 2 ay eşimle ayrı kaldık ben köye eşim İstanbul da bende İstanbul a gelince ilk ayımda hamile kaldım toplam 8 ay sonra hamile kaldım hastaneden bana bi calışan senin 2 sene hamile kalmadan gerekıyordu dedi cok şaşırdım suan 35 haftalık hamileyim oğlumu kucama alcam günü bekliyorum
Ceku00 Seher1234seher evet korundum 5 ay kadar. Benim kürtajdan sonra adetim düzensizleşti azaldı hatta. Kaç kere muayene oldum bir sorun yok. O yüzden nasip zamanı var demek ki diyorum
Gamzelimmm_4 Seher1234seher banada hemen hamile kalmK gene ayni olur kalbi durur kurtaj olursun dediler heme hamile kaldigim icin ama hamileleligim cok guzel gecti evet onunda 1 senede oldu
Gmzesr Seher1234seher Bnde aynı durumdayım canım haziranda kürtaj oldum bnimde doktorum 3 4 ay korun dedi Bnde korunmayı bıraktığımdan beri 2 regl gördüm umudum bu ay inşallah sevinçli haberler alırız 🙏🏻🙏🏻
Seher1234seher Gmzesr bende korunmayı bıraktım üç ay doldu üç ayda da regl oldum hamilelik olmadı canim
noble1 Kürtajdan sonraki 8.ayımdayım, hiç korunmadım. bazı aylar günlere dikkat ederek ilişki de yaşadım sonuç negatif. artık boşverdim biraz kısmette ne zaman varsa diyorum🫠
betul6823 Seher1234seher bende 2022 haziran ayında kurtaj oldum 8 ay sonra hamile kaldım şimdi ise 1 aylık bebeğimi büyütüyorum içiniz rahat olsun
kubra1208 Seher1234seher canım bende Mayıs ayında kürtaj oldum 9 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için ilk adete kadar korundum hazirandan beri korunmadım. Evet insan her ay hamile kalkmadıkça korkuyor. Ekim ayındaki adetimden sonra hamile kaldım daha çok yeniyim 5 haftalığız. Benim önceki hamilelikten dolayı prolaktin hormonum yüksek çıkmıştı o da gebe kalmayı etkiliyor hiç ölçtürdün mü?
Heidihat Seher1234seher olsun gözüyle bebek için ilişkiye girmeyin olursa olur olmazsa olmaz diye zevk için girin kendini serbest bırak 🤲 insallh hayırlısıyla olur
B-use Seher1234seher inşallah canım Allah tez vakitte kolaylıkla nasip etsin inşallah 🙏🏻 Ben ovülasyon testi deneyerek kaldım bugüne kadar denemediysen mutlaka yap sende 🥰
tubik_ Seher1234seher 30 temmuzda kürtaj oldum. Eylül de korunmayı bıraktık ama hala hamile kalamıyorum . 3 adet gördüm ama hala tık yok :(