Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olucak ve 7 kilo şuan sizce nasıl? Bebeğim 4 ayllikken hasta oldu uzun süreli ve o süre içerisinde güzel beslenemedi ondan dedi hemsiremiz şimdide dış sancilairmiz var ve aynı zamanda ek gıdayada tadıma basliyim dedim ama reddiyir sizce neden ne yapmalıyım sorularimda yardımcı olursanız çok sevinirim