-meso- Polenmom bende owli almak istiyodum ama kullanan yok hiç etrafımda bilemedim doktoruma sormuştum gerek yok korseye falan diyip almamı istememişti ama ben alıcam tabiki
-meso- Polenmom bende alayım o zaman beden olarak nasıl seçtiniz benim için tam Bi kafa karışıklığı benim için 😊
Polenmom -meso- xs/s aldım ben, kiloya elverişli bir yapım yok henüz hiçte almadım zaten bu yüzden en küçük bedeni tercih ettim tabi ölçüm yaparak 😊 bazı doktorlar önermiyor bazıları da öneriyor ama faydasını gören çok kişi var