Tugce0103 25 haftalık hamileyim adım attıkça bacağımdan belime bir ağrı oluyor ve kalkmakta da çok zorlanıyorum belim çok acıyor. Tavsiyesi olanlar ???
Ebrar_65 Tugce0103 ben hastaneye gitmiştim doktor krem vermişti onu kullandım o iyi gelmişti canım benim
Edaa01 Valla onun bence hiçbir tedavisi yok ben doguma gidene kadar belim agrıyordu dogumdan sonra gecti diyebilirim sizin cinsiyet ne genelde erkek bebeklerde daha cok bel ağrısı olur Tugce0103
Tugce0103 Edaa01 İnşallah benimde geçer doktorumda kendiliğinden geçer dedi de çok sancılı oluyor malesef.. kız bebek benimde