littlefish Tansiyon sorunum yok ama doktor yine de her gun tansiyon olcmemi istedi gunde 1 defa. O sirada nabzimi da goruyorum dijital alette. Genelde hep 90-95 arasi. Hamilelikte normal mi acaba bu? Sizin kac cikiyor genelde?
Pamuk littlefish Tabi ki normal. Şuan kalbiniz ×2 kan pompalıyor hem bebeğe hem size. Benim 90 120 arası çıkıyor gebelikte gayet normal.
Bukre_ littlefish hamile kalalı 100den aşağı düşmedi nabzım, 110-120leri bile gördüm, kendiniz bunalmadınız nefes darlığı vs çekmediğiniz sürece bir sıkıntı yok önemli olan öncelikle tansiyon ikiside yüksek olursa kardiyoloğa yönlendirir zaten doktorunuz
Minigiim-vebenn52 Aytac27-07 benimde öyle bu aralar nabzım çok yüksek neden sizce kahvaltıdan sonra falan da çarpıntı gibi bişi olmuyo dinlenince geçiyo ama sizde de oluyor mu Haftam 31
Aytac27-07 Minigiim-vebenn52 Benimde aynı canım bişeyler yiyince bi yorgunluk çarpıntı başlıyor,,,benim ikinci gebelik ilkinde böyle bişey yoktu,,,,ama internette normal yazıyor hep