Chan bende vatan polikliniğine gıdıyorm 39 haftam orda bana da Zeynep hanımı onerdıler muayeneye gıttım çok şükür 🙏 memnun kaldım Doğum için dedıgınız gıbı fındıkzadede Yapılıyor denıldı en. Azından kndı doktorumuz gelıo Zeynep hanım da fınıdıkzadede Doğum yaptırıyor güzel hastane