iremkayaaaa Kızlar selam sezeryan doğum mu tercih olmalı normal doğum mu ikisini de yaşayan çeken bilir sezeryan da hissetmiyorsun ama sonrasında sıkıntı yaşıyorsun, normal de de o an yaşıyorsun sonra kuş gibisin, evet bekliyorum cevaplarınızı😍
Ebrarabla_06 iremkayaaaa bence normal doğum sezeryanla doğum yapan biri olarak söylüyorum zorunlu sezeryanla doğum yaptım
Polenmom iremkayaaaa tamamen bünye ve kişi ile alakalı diye düşünüyorum, yakın arkadaşım her iki doğumu da yaşadı ve sezaryenin çook daha iyi olduğunu aşırı memnun kaldığını söylüyor şahsen ben de sezaryen taraftarıyım.
ipekcim iremkayaaaa normal doğum yapmış biri olarak 10 tanede doğursam normal isterim 🙏 2. Gebelik 38 haftalığım inşallah bir sağlık sorunu yaşamadan normal doğumumu tekrar yaparım 🥰
ParodiMom Bu sorunun cevabı kişiden kişiye duruma göre değişir ben ilk doğumumum da normal beklentisi ile gittim 12 saat kadar sancı çektim asla açılma olmadı ve mecburi sezeryana alındım ameliyatta veya sonrasında hiçbir sorun yaşamadım keşke o sancıyi da hiç cekmeseydim dedim şimdi ikinci sezeryanim olacak nasipse ve benim için ideal normal denemek bile istemiyorum o çatala çıkmak gelenin gidenin parmaklamasi o çekilen sancı valla bana daha zor geldi saygılar 😂
iremkayaaaa ParodiMom sezeryandan sonra ağrı çekiliyormuş dikişlerin ağrısı ve kum torbası karına bastırma vs zorlu değil mi hiç gerçekten
ParodiMom iremkayaaaa Ameliyat genel anestezi ile oldu karnıma falan bastırılmadi yada benim haberim yok kum torbası da koymadılar doktorum zaten temizlemiş doğum esnasında ağrı kesici direkt takıldı çok çok rahattım
Ebrarabla_06 iremkayaaaa evet canım benim hatta bebeğimi tek alamıyordum korkutmak istemem ama herkesin acı eşiği farklıdır Ben 6 santim açıklıkla doğuma girdim diyorum ki Madem o kadar sancı çektim bari normal doğum yapardım ama nasibimde sezeryan doğum varmış ilk gün annemden destek alarak yürüdüm ondan sonra ağrı kesicilerle falan toparlandım zaten insanın doğasında insan doğasına uygun olan da normal doğumudur her doğum süreci kendisine özeldir
iremkayaaaa Ebrarabla_06 ya tabi kişiden kişiye değişir ama normal doğum beni çok korkutuyor hani o sancıları ve o çocuk nasıl çıkacak korkusu
iremkayaaaa ParodiMom demek ki değişiyor belkide doktordan doktora çoğu arkadaşıma kum torbası koydular
Ebrarabla_06 iremkayaaaa aynen öyle canım benim ilk gün acı oluyor Rabbim hakkın’da hayırlısını versin inşallah 🤲
Polenmom iremkayaaaa en ufak bir şikayeti yok sürekli beraber olduğum arkadaşım sürekli de bilgi alışverişi yaparız, gayette sıfır beden hatta izi dahi yok denenecek kadar az tabi ama dikkat ederek düzenli spor yaparak formuna kavuştu 🌸