askileannesi3 sibel-ya adet ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı hepsinin masaAllahi var sürekli ugruyorlar😂🙈
Aleyna_yrn22 sibel-ya 33+6 yım fakat belimden hafif sancı boşluğuma vuruyor kızımda hiç ağrı çekmedim için bana tuhaf geliyor ve son bi kac gündür de aşırı ıslaklık var ayin 4 ünde kontrolüm var acaba acilden gitsem mi diye bende dusunuyorum🤔
essbl sibel-ya evet bu ağrıların düzeni önemli dedi. Bende de öyle sürekli olmuyor ara sıra olup geçiyor o yüzden şu anlık önemli bir durum yok dedi
Hhilalali Kaburgalarımın çok ağrıyor ve nefes almakta zorlanıyorum..Bide öksürük kaldı grip olmuştum maf etti beni 😪
askileannesi3 Peki adet ağrısı veya mide usutmesi gibi agriniz oluyor mu? Benim karnım midem ağrıyor midem bulaniyor üşüttüm sanıyorum ama bir yandan çok korkuyorum