Momandmery
sasha benimde ağrılarım çok ilk gebeliğim hastanelik olacak kadar sancılar çektim bende enfeksiyon çıktı tedavi sürecindeyim fakat rahim kendini doğuma hazırlamaya başladığı için ağrılarınız olabilir ya da enfeksiyon da olabilir bi muayene olmanız sizin için iyi olucaktır ve eğer normal doğum düşünüyorsanız doktorum magnezyum ilacı kullanmanın normal doğumu etkilediğini dayanabilirsem icmememin daha uygun olacağını söylemişti