Annelerim,
Evim küçük bebek odası yapmadım ama yatağımın yanına çilek’ten büyüyebilen ahşap beşiklerden aldım. 1+1 evim salonda bebeği nasıl yatıracağım die düşünmeye başladım acaba küçük anne yanı beşiklerinden alıp da salona koltuk yanına koysam mı yoksa yenidoğan ana kucağı kullanabilio mu ana kucağı mı alsam öneriniz var mı fikirlerinize ihtiyacım var?