RecebinEsrasi Ankara özel hastane doğum ücretleri ve buralarda doğum yapanlardan memnuniyet hakkında bilgisi olan buraya toplanabilir mi fikir edinmiş oluruz hepimiz 😍🤲😊
YeimYaarGkmen RecebinEsrasi Kuzum ben eryamana gidiyorum bana normalde olsa sezeryanda olsa 2500 dendi ama yılbasından sonra değişedebilirmiş
Irem0712 RecebinEsrasi bende eryaman hastanesine gidiyorum 1 haftamiz kaldı tercih edebilirsin öneriyorum canim
YeimYaarGkmen RecebinEsrasi levent hocaya gidiyorum ben cok şükür doktorum cok iyi ilgili hiç bir sorunumuz yok şimdilik:)
Sitionline RecebinEsrasi 6+1 den itibaren yani öğrendiğim zamandan beri zaten önberilen bi doktor için oraya gittim çokta memnunum doktorumdan istemediğim hicbrsey yapmıyor ve ben sormadan herseyi anlatıyor tatlı dilli Suan 12+0 haftalık hamileyim
RecebinEsrasi Sitionline Allah bağışlasın öncelikle canım🙏🤲benim yakınımda oraya başka hastalıklarla gidip sıkınti yaşayanlar olduğundan değerlendirmeye almadım doğrusu🤔🤔
Hatice66 Canım bende etimede gidiyorum 3500 dogum paketi almıştım doktorum banu uçar cok güleryüzlü tatlı biri kendisi ☺️☺️ Dogumada daha 10 günüm var o yüzden bişey diyemem dogurduktan sonra yorumum yapa bilirim 😁😁
RecebinEsrasi Hatice66 Nazlı hanımı öneren çok aldığım duyuma göre ben sadece doğuma gidicem muhtemelen paketten ötürü🤣 Allah kavuştursun sizi de tez zamanda o zaman bekliyorum doğumdan sonra🤣🤲💓
Hatice66 RecebinEsrasi nazlı hanımı bilmiyorum banada banu hocayı önerdiler şimdilik hersey iyi bakalım hayırlısı ☺️☺️