Sdtnrsvn 17 haftalık hamileyim, ellerimde veya ayaklarım da şişlik yok ama karnım midem de inanılmaz şişlik hissediyorum. Kabız değilim. Karnımın büyümesi için çok erken değil mi ? Kontrolüm 10 gün sonra. Bu aylarda böyle mi oluyor?