Kızlar deli olcam.. Ben her gittğm doktora son adetarihimi 8 temmuz diye söledm ama emin değildm tam olarak.. Hep bu şekilde ilerledik.. İkili testm yüksek detaylıda sorun yok.. Dün iyi bi doktor buldm ona gideyim dedim bana son adet tarihinde sıkıntı var dedi.. 2 aylık ultrason resimlerini getir dedi.. İkili testin sonucu belkide bu yüzden yüksektir dedi.. Şaşırdm kaldm kaç aylık oluyorm dedim cvp vermedi.. Pazartesi ultrason resimlerini götürcem ve alf mom diye bi test yaptırdı bana 3.gebeliğim ve hiç karşılaşmadgm şelerle karşılaşıyorm.. Canm epey sıkkın anlayan varmı