Merhabalar,ben 39+5 günlük hamileyim gecen perşembe doktora gittim hiç acılmam yok bebeğin suyu falan da güzel nstde de kalp atışı güzel cıkıyor sadece kılo alımı yok.Doktorum önümüzdeki perşembeye kadar birşey olmaz ise normal doğum için yani büyük ihtimal sezeryana alacak.Sizce ben biraz daha mı beklemeliyim yoksa doktorumun dediği gibi perşembe kendimi sezeryana mı hazırlasam ?