Masalada Kızlar sezeryan olalı 4 buçuk ay oldu ama hala reglim çok düzensiz yAni şuana kadar 2 kez oldum oda iki gün sürdü normal mi
Pamuk Masalada Canim benim kardeşim 2 kere sezaryen oldu ikisinde de 9 ay sonra oldu. Vücut alışık olmadığı bisey yaşıyor endişe etme hormonlar düzelince düzene girecek.
Masalada Pamuk ya doktorum bana 1 yıla kadar olmayabilirsin dedi de ne bileyim bazen korkuyorum hamile kalsam ya çok dikkat ediyoruz ama gene insan tedirgin oluyo daha kızım 5 aylık