Dilan_ali Merhaba kızlar 18 haftalık gebeyim ve doktorum Ferrozinc die bı hap verdi aranızda kullanan varmı
Pamuk Dilan_ali Ben farklı marka kullanıyorum ama onu da yazıyor doktorlar genelde. Bu haftadan sonra bebis için daha çok kana ihtiyaç olacak😊