Az önce tuvalete gittim aşırı yanmam oldu enfeksiyon var zaten arada bi geçiyor arada bir artıyor daha sabahtan beri doğru düzgün su da içmedim peçeteyle silinirken akintiyi sildim koyu sarı zaten tekrar sildim bu sefer pecetede farklı renk gördüm kahverengi ile pembe arası karışık bir renk bu ne olabilir nisan mi acaba birazdan yine bakıcam tekrar sildiğim de yoktu ama daha 37 oldum bugün