Amine_Sultan dogum icin daha sormadim ama ben sedat umur a gidiyorum medar hastanesinin karsiisinda kendi klinigi var muayne ucreti de suan 700 tl biraz yuksek ama her muaynemiz cok eglenceli geciyo keyifli geciyo ayrica her ultrasonla baktiginda cok detsyli bakiyo doktor arayisindaysan sedat umuru tavsiye ederim dogum icretini bilmiyorum ama daha sormadim erken diye. Bu arada medar ile anlasmali beyhekimle de anlasmaliydi hala orayla anlasmali mi bilmiyorum ama medarla kesin anlasmali bildgim kadariyla adatipla da anlasmali ama emin degilim tabi