Patito__ aradm haftasonu olduğu için lab’a bağlamadılar ilk değerlerimde şehir dışındaydm mecburen böyle oldu aşılama yaptrdm bi de kıymetli bi bebek o yüzden korkuyorm aşılamanın 14. Günü 9.8 ile öğrendim 3 gn kanamam oldu kesin düşüyo ddm 2 gn snra aynı yerde kan verdm 30.4 geldi öyle olunca ümitlendk tekrar 2 gn snra kan verdm 46.7 geldi ddk yine kimyasal oluyo üzüldm derken 2 gn sonra kan verdm 111 geldi tamam dedm bu sefer de böyle oldu bugnki sonucum 167 mi 216 mı bilmiyorm kafayı yememe ramak kaldı