Eşim grip bebeğime bulaştı. Sabah ateşi vardı 37derece 2 saat once duş aldırdım ateşi gitti simdi yine hafiften var atesi burnu akıyor çok çaresizim doktora götürsem hicbirsey yapmayacak ne yapmam lazım bilgisi olan bilgilendirebilirse çok sevinirim 😓