1acemi-annne11_ Merhaba hanımlar 39+5 deyim ne bi yürüyüş yapabiliyorum ne temizlik yapabiliyorum dışarıda bi işim olduğu zaman merdiven inip çıkıyorum hurma yiyordum ondan da sıkılıp bıraktım bi yemek yaparken ayakta oluyorum rahat bir doğumum olur mu
UmmNasuh 1acemi-annne11_ valla ben ikinci hamileliğim de sadece bir kere yürüyüş yaptım o yürüyüş yaptığım günde doğurdum on dakika sürdü doğumum üç ıkınmada çıktı çok şükür rahat oldu yani 😅
Melike_4949 1acemi-annne11_ bende öyleyim 😅 inşallah rahat doğum olur tek + yanı evimde alaturka tuvalet var ona git gel yapıyorum sürekli sık sık idrara çıktığım için 🙈
UmmNasuh 12hafsagunkokkaya96 ilk doğumum erken doğum olduğu için zor oldu ikinci doğumumu bir buçuk sene sonra yaptım sancılarım aniden geldi gece 12 de evde sancılarım başladı 01:17 de bebeğim kucağımdaydi yani evden hastaneye gidene kadar doğurana kadar bir saat geçti sadece doğumum çok kolay oldu bir saat sancı çektim okadar